Reklamace, výměna, vrácení

Kupující je při převzetí zboží povinen si jej řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.

Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu. 
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :

  • při dopravě
  • nesprávným skladováním
  • špatným připojením zboží
  • špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.)
  • mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením
  • vnějšími vlivy
  • nesprávnou obsluhou

Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :

  • typ reklamovaného zboží
  • počet vadných kusů
  • číslo faktury, číslo dodacího listu
  • popis vady
  • požadavky resp. návrh řešení

Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno na adresu  Identity technology s.r.o., Štětínská 367/9, Praha, 181 00

Identity technology s.r.o. je povinna nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace informovat kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.

Pro vyřízení reklamace, vrácení či výměny zboží využijte prosím náš reklamační formulář:

Reklamační formulář PDF