Reklamace, výměna, vrácení
Kupující je při převzetí zboží povinen si jej řádně prohlédnout a zkontrolovat. Vady dodávky (tj. typ nebo množství dodaného zboží neodpovídá objednávce nebo faktuře nebo dodacímu listu) je kupující povinen reklamovat nejpozději do 3 pracovních dnů od okamžiku převzetí zboží, jinak jeho práva z odpovědnosti za vady zanikají.
Záruka se vztahuje pouze na zboží, které bylo řádně namontováno a provozováno v souladu s pokyny pro montáž a obsluhu.
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé :
- při dopravě
- nesprávným skladováním
- špatným připojením zboží
- špatnou volbou hodnot výrobku (přetěžování, další účinky elektrických veličin, apod.)
- mechanickým poškozením způsobeným hrubým a neodborným zacházením
- vnějšími vlivy
- nesprávnou obsluhou
Reklamace zboží musí být uplatněna písemně a musí obsahovat :
- typ reklamovaného zboží
- počet vadných kusů
- číslo faktury, číslo dodacího listu
- popis vady
- požadavky resp. návrh řešení
Reklamace se považuje za uskutečněnou dnem, kdy bylo písemné oznámení o ní doručeno na adresu Identity technology s.r.o., Štětínská 367/9, Praha, 181 00
Identity technology s.r.o. je povinna nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení reklamace informovat kupujícího o svém stanovisku k reklamaci.
Pro vyřízení reklamace, vrácení či výměny zboží využijte prosím náš reklamační formulář: